Sanal Santral

Sanal Santral Nedir?

Sanal (Bulut) Santral, işyerine telefon santrali almadan tüm santral hizmetlerinden yararlanabileceğiniz, firmanızın tüm haberleşme ihtiyaçlarını karşılayan, internet üzerinden çalışan bulut teknolojisi hizmetidir.

Santral hizmeti ile tüm şubeleriniz pratik şekilde yönetilir, yüksek santral maliyetleriniz düşer, operasyonel sorunlarınız çözülür.

Sanal Santralden İstediğiniz Tüm Özellikler

Kendi telefon altyapınızı kurmanız ve yönetmeniz çok kolay!

Gelişmiş Çağrı Transferi

Follow me

Gelişmiş Çağrı Transferi

İster hattınıza isterseniz dahilinize gelen çağrıları dilediğiniz numaraya yönlendirebilir

İVR İle Kurumsal Karşılama

IVR

İVR İle Kurumsal Karşılama

Gelişmiş IVR Sistemi sayesinde; arayan kişinin robot operatör tarafından kurumsal vizyonunuz ile karşılaması sağlanırken, müşterilerinizin hızlı ve pratik bir şekilde istediği kişiye ulaşarak memnuniyetinin sağlanmasına yardımcı olur.

Eş Zamanlı Sınırsız Çağrılar

SIP

Eş Zamanlı Sınırsız Çağrılar

Tek hat üzerinden sınırsız çağrı alabilir ve görüşme yapabilirsiniz. Hatta olduğunuz zaman asla telefonunuz meşgul çalmaz.

Zil Departman Grupları

Ring Group

Departman Grupları

Çalışanlarınızı departmanlarına göre gruplayabilir, çağrı geldiğinde aynı anda tüm dahilileri çaldırabilir ya da hangi dahiliye hangi sırayla dağıtılacağını belirleyebilirsiniz.

Çağrı Detay Raporu (CDR)

CDR

Çağrı Detay Raporu (CDR)

Arayan, aranan, cevapsız olan kısaca santralinizde gerçekleşen her türlü çağrı geçmişiniz tarih, saat ve süre bazlı detaylarla sistemden raporlayabilirsiniz.

Sesli Mesaj

Voice Mail

Sesli Mesaj

Voice Mail sayesinde gelen çağrılara cevap veremediğiniz ya da dahilinizin çevrimdışı olduğu durumlarda sizi arayanlar sesli mesaj bırakabilir, siz de mailinize bilgisi düşen sesli mesajları doğrudan link üzerinden indirip dinleyebilirsiniz.

Şubeler Arası Ücretsiz Görüşme

Local Calling

Eş Zamanlı Sınırsız Çağrılar

İşletmenizin aynı ya da farklı lokasyonlardaki şubeleri kendi aralarındaki görüşmeleri ücretsiz yapılabilmektedir.

Arayan Numaranın Görümesi

Caller Id

Arayan Numaranın Görümesi

Sizi Arayan Tüm Numaraları Caller Id Özelligi ile görebilirsiniz.

Bekletme Müziği

Music On Hold

Bekletme Müziği

Arama bekletilirken kullanıllan müzik veya reklamlar

Kuyruk Yönetimi

ACD queues

Kuyruk Yönetimi

Dahili hatlarınız meşgul ise arayan kişileri arama sırasına göre numaralandırarak arka plan müziği eşliğinde hatta bekletir ve boşalan dahililere sırasıyla çağrıları dağıtır.

Konferans Görüşme

Audio conferencing

Konferans Görüşme

Tele Konferans özelliği sayesinde aynı anda birden fazla kişiyle ek ücret ödemeden toplu görüşmeler yapabilirsiniz.

Görüşme Ses Kayıtları

Call recording

Görüşme Ses Kayıtları

Gelen ve giden aramalarınızın kayıt altına alınması, panel üzerinden geriye dönük dinlenebilmesi yahut kendi bilgisayarınıza indirip arşivleme imkanına sahipsiniz.

Rahatsız Etmeyin Modu

DND

Rahatsız Etmeyin Modu

Çağrı karşılayamayacağınız ya da müsait olmadığınız durumlarda gelen çağrıların doğrudan sesli mesaj kutunuza düşmesini ve size e-posta ile bilgisinin gelmesi sağlanır.

Mesai Saatleri Yönetimi

IVR Time Settings

Mesai Saatleri Yönetimi

Mesai saatleri içerisinde, resmi tatillerde, mesai saatleri dışında kısaca belirleyeceğiniz tarih ve saat aralıklarına gelen çağrıları değişik seslendirme senaryoları ile karşılayabilir, dilerseniz mesai saatleri dışında farklı bir dahili ya da çağrı grubuna ilgili çağrıyı yönlendirebilirsiniz.

Bilgisayardan Görüşme

PC Callings

Bilgisayardan Görüşme

Bigisayarınıza kuracağınız softphone yazılımları ile dahilinizi bilgisayar üzerinden kullanabilirsiniz

Fax To Mail

Fax To Mail

Fax To Mail

Gelen fakslarınız PDF formatında belirlediğiniz e-mail hesapları e-posta olarak gönderilir. Aynı zamanda genel fakslarınız sanal santralinizde de arşivlenmektedir