Sanal Santral Nedir?
Sanal (Bulut) Santral, işyerine telefon santrali almadan tüm santral hizmetlerinden yararlanabileceğiniz, firmanızın tüm haberleşme ihtiyaçlarını karşılayan, internet üzerinden çalışan bulut teknolojisi hizmetidir.
Santral hizmeti ile tüm şubeleriniz pratik şekilde yönetilir, yüksek santral maliyetleriniz düşer, operasyonel sorunlarınız çözülür.
Sanal Santralden İstediğiniz Tüm Özellikler
Kendi telefon altyapınızı kurmanız ve yönetmeniz çok kolay!
Gelişmiş Çağrı Transferi
Follow me
Gelişmiş Çağrı Transferi
İster hattınıza isterseniz dahilinize gelen çağrıları dilediğiniz numaraya yönlendirebilir
İVR İle Kurumsal Karşılama
IVR
İVR İle Kurumsal Karşılama
Gelişmiş IVR Sistemi sayesinde; arayan kişinin robot operatör tarafından kurumsal vizyonunuz ile karşılaması sağlanırken, müşterilerinizin hızlı ve pratik bir şekilde istediği kişiye ulaşarak memnuniyetinin sağlanmasına yardımcı olur.
Eş Zamanlı Sınırsız Çağrılar
SIP
Eş Zamanlı Sınırsız Çağrılar
Tek hat üzerinden sınırsız çağrı alabilir ve görüşme yapabilirsiniz. Hatta olduğunuz zaman asla telefonunuz meşgul çalmaz.
Zil Departman Grupları
Ring Group
Departman Grupları
Çalışanlarınızı departmanlarına göre gruplayabilir, çağrı geldiğinde aynı anda tüm dahilileri çaldırabilir ya da hangi dahiliye hangi sırayla dağıtılacağını belirleyebilirsiniz.
Çağrı Detay Raporu (CDR)
CDR
Çağrı Detay Raporu (CDR)
Arayan, aranan, cevapsız olan kısaca santralinizde gerçekleşen her türlü çağrı geçmişiniz tarih, saat ve süre bazlı detaylarla sistemden raporlayabilirsiniz.
Sesli Mesaj
Voice Mail
Sesli Mesaj
Voice Mail sayesinde gelen çağrılara cevap veremediğiniz ya da dahilinizin çevrimdışı olduğu durumlarda sizi arayanlar sesli mesaj bırakabilir, siz de mailinize bilgisi düşen sesli mesajları doğrudan link üzerinden indirip dinleyebilirsiniz.
Şubeler Arası Ücretsiz Görüşme
Local Calling
Eş Zamanlı Sınırsız Çağrılar
İşletmenizin aynı ya da farklı lokasyonlardaki şubeleri kendi aralarındaki görüşmeleri ücretsiz yapılabilmektedir.
Arayan Numaranın Görümesi
Caller Id
Arayan Numaranın Görümesi
Sizi Arayan Tüm Numaraları Caller Id Özelligi ile görebilirsiniz.
Bekletme Müziği
Music On Hold
Bekletme Müziği
Arama bekletilirken kullanıllan müzik veya reklamlar
Kuyruk Yönetimi
ACD queues
Kuyruk Yönetimi
Dahili hatlarınız meşgul ise arayan kişileri arama sırasına göre numaralandırarak arka plan müziği eşliğinde hatta bekletir ve boşalan dahililere sırasıyla çağrıları dağıtır.
Konferans Görüşme
Audio conferencing
Konferans Görüşme
Tele Konferans özelliği sayesinde aynı anda birden fazla kişiyle ek ücret ödemeden toplu görüşmeler yapabilirsiniz.
Görüşme Ses Kayıtları
Call recording
Görüşme Ses Kayıtları
Gelen ve giden aramalarınızın kayıt altına alınması, panel üzerinden geriye dönük dinlenebilmesi yahut kendi bilgisayarınıza indirip arşivleme imkanına sahipsiniz.
Rahatsız Etmeyin Modu
DND
Rahatsız Etmeyin Modu
Çağrı karşılayamayacağınız ya da müsait olmadığınız durumlarda gelen çağrıların doğrudan sesli mesaj kutunuza düşmesini ve size e-posta ile bilgisinin gelmesi sağlanır.
Mesai Saatleri Yönetimi
IVR Time Settings
Mesai Saatleri Yönetimi
Mesai saatleri içerisinde, resmi tatillerde, mesai saatleri dışında kısaca belirleyeceğiniz tarih ve saat aralıklarına gelen çağrıları değişik seslendirme senaryoları ile karşılayabilir, dilerseniz mesai saatleri dışında farklı bir dahili ya da çağrı grubuna ilgili çağrıyı yönlendirebilirsiniz.
Bilgisayardan Görüşme
PC Callings
Bilgisayardan Görüşme
Bigisayarınıza kuracağınız softphone yazılımları ile dahilinizi bilgisayar üzerinden kullanabilirsiniz
Fax To Mail
Fax To Mail
Fax To Mail
Gelen fakslarınız PDF formatında belirlediğiniz e-mail hesapları e-posta olarak gönderilir. Aynı zamanda genel fakslarınız sanal santralinizde de arşivlenmektedir