Gigaset A510 IP Telefon Kurulumu

Gigaset A510 IP Telefon Kurulumu

Cihazı ethernet kablosu ile modeminizin uygun bir port’una bağlayınız. Elektirik prizine takarak çalıştırınız. Baz istasyonunun içine verilen güç kablosunu baz istasyonunun güç adaptörünü takarak sonra 60 saniye bekleyin.

Cihazın sabit istasyonunun üzerindeki düğmeye basınız.

Bu tuşa bastığınızda telefon çalacak ve cihazın ekranında,cihazın modeminizden aldığı ip adresi görüntülenecektir.

Bir internet browserı açarak, adres çubuğuna, cihazın ip adresini yazınız.
Ekrana cihazın web arayüzünün giriş sayfası gelecektir.

“System PIN” i yazan bölüme ” 0000 ” yazınız.
İlk defa kuruyorsanız şifre değiştirmenizi isteyebilir.
“Settings” bölümüne tıklayınız.

“Settings” de “Telephony” ye tıklayınız.

“Connections” dan 1. hat için “Active” kutucuğunu işaretleyerek “Edit” butonuna basınız.

“Show Advanced Settings” e tıklayınız.

  • Aşağıdaki bölümleri açıklandığı gibi doldurunuz.

“Connection Name or Number” : Fortis Telekom

“Authentication name”                : Kullanıcı Adı  (kurmak istediğiniz dahilinin Kullanıcı Adı)

“Authentication password”          : Dahili Şifresi   ( Kullanıcı panelinde “Dahililer > Sistem”de kurmak istediğiniz dahilinin “Detay” ında bulabilirsiniz.

“Username”                                    : Kullanıcı Adı

“Display name”                              : Ekranda görünecek bir isim giriniz

“Domain”                                        : pbx.fortistelekom.com.tr

“Proxy server address”                : pbx.fortistelekom.com.tr

“Proxy server port”                     : 5060

“Registration server”                  : pbx.fortistelekom.com.tr

“Registration server port”           :5060

“Registration refresh time”         :180

“STUN enabled”                         : No

“STUN server address”              :

“Outbound proxy mode”             : Always

“Outbound server address”       : pbx.fortistelekom.com.tr

“Outbound proxy port”               :5060

“Select Network Protocol”          : Automatic

  • “Set” e tuşlayarak ayarları kayıt ediniz.
  • “Connections” sayfasında tekrar “Set” i tuşlayınız.”Status” bölümünde “Register” yazmalıdır.Bir kaç denemede kayıtlanmıyorsa ,Modem ve ya internet sağlayıcınız üzerinden UDP 5060 portundan Trafik sağlanamıyor olabilir.Bu durumda,bir önceki hesap sayfasında “Select Network Protocol :TCP Only” olarak ayarlayınız.
  • “Number Assignment” dan “For Outgoing Calls” ve “For İncoming Calls” için “Fortis Telekom” hesabını seçiniz.”Set” i tuşlayarak kayıt ediniz.